6070131607 |
Reconeixement i seguiment dels diferents transtorns d'aprenentatge |
2018-2019 |
Taller a centre. Secundària Obligatòria i batxillerat |
|
|
|
12/2/2019 - 12/6/2019 (6 hores) de 16:30h a 18:30h |
|
INS Terres de Ponent |
|
ctra. de Torregrossa, s/n (Mollerussa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Pla d'Urgell
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
09/01/2019 - 18/01/2019 |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Seguiment i reconeixement de diferents necessitats i dificultats en l'aprenentatge: TDH, dislèxia, altes capacitats.
Aquest taller, organitzat en tres sessions, pretén abordar des d’una vessant pedagògica el reconeixement i les pautes d’actuació davant da cadascuna d’aquestes singularitats amb la finalitat de fer-ne un abordatge escaient.
També ens centrarem en els recursos existents de cara a gestionar-los dins de l’aula i individualment
|
| |
Objectius |
Identificar els possibles trastorns d'aprenentatge en l'alumnat del centre
Aplicar la pauta més escaient en cada cas
Conèixer els recursos existents
Conèixer les diagnosis oficials en cada cas
|
| |
Continguts |
1. Trastorns d'aprenentatge: TDH, dislèxia, altes capacitats
2. Manifestacions més usuals
3. Trets més característics
4. Pautes a seguir
5. Recursos i activitats de suport
6. Abordatge a l’aula
|
| |
Formador/a |
Letícia Benedí i Roser Bianya
|
| |
Avaluació |
- Qüestionari de satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat.
- Informe de seguiment dels serveis educatius amb el vistiplau de l'inspector/a del centre.
|
| |
Requisits de certificació |
-Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
|
| |
Persones destinatàries |
Professorat de secundària de l'INS Terres de Ponent (Mollerussa)
|
| |
E-mail |
crp-pladurgell@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimarts |
12/02/2019 |
1630 |
1830 |
Sessió 2 |
dimarts |
19/02/2019 |
1530 |
1730 |
Sessió 3 |
dimarts |
12/03/2019 |
1530 |
1730 |
|
| |